zondag 13 september 2009

Overal beestjes

Het heeft een hele week geduurd en ik bleef hoopvol, maar het is dan toch gebeurd... de darm beestjes hebben me te pakken. Gisteren was het eten toch wel net te Indisch en mijn maag en darmen waren het blijkbaar beu. De Imodium en Motilium gaan er ondertussen goed door..

Eergisteren heb ik zeer onaangenaam kennis gemaakt met andere beestjes, de kakkerlak colonie in één van de keukenkasten.. Nu begrijp ik de enorme voorraad insectenspray in de andere kast. We hebben er ondertussen een sport van gemaakt om zoveel mogelijk van die vetzakken dood te spuiten. Onze excuses voor de geïncarneerde zielen in die kakkerlakken, ze hadden maar uit onze keukenkasten moeten blijven. Trouwens, wie wil er nu als kakkerlak incarneren? Diegenen die hun lelijke kop laten zien zijn waarschijnlijk op een zelfmoordmissie in de hoop als een interessanter beest te incarneren..

Als ik mag kiezen, dan kom ik terug als een koe in India. Ongelooflijk die beesten hier. Ik ben er al een paar tegengekomen, je ziet ze echt overal. Ze gaan en staan waar ze willen, doen wat ze willen en iedereen wringt zich in allerlei bochten om de koeien niet te storen... Het onwaarschijnlijk hectische verkeer van Delhi ligt half stil als er een koe de straat oversteekt. Niet te geloven gewoonweg.

Over het verkeer van Delhi zal ik ook nog eens iets moeten vertellen. Wie dacht dat Rome of Parijs erg waren moeten maar eens in Delhi komen rondlopen. Maar dat is voor een andere keer. Nature calls (again) en zal vandaag helaas aan mijn deuren blijven hangen vrees ik.

Tot de volgende
Sofie

1 opmerking:

  1. Dear Sofie, t'was te verwachten hé, de beestjes. Papier genoeg? Zo nodig....we sturen wel op.
    En juist nu dat je moet gaan werken.
    Verzorg je goed ! ! xxx O en B.

    BeantwoordenVerwijderen