zaterdag 10 oktober 2009

Kuisen zoals je nog nooit gekuisd hebt...

Het is een hele productieve dag geweest. Ik ben met Sergio een koelkast gaan kopen. Een mooie nieuwe rode. Ze is zo mooi.. ik zou ze al bijna mee naar huis nemen :) We hebben ook een kleerkast gekocht voor mij en de gas is in orde dus ik kan beginnen koken :D

En toen deed ik de ontdekking van het jaar... een man die kan kuisen en ik bedoel echt wel serieus kuisen. Oma zou er trots op zijn. Sergio heeft mee alles aan het kuisen geweest in het nieuwe appartement zonder dat ik hem ook maar iets heb gevraagd. De ramen waren niet meer gekuisd sinds ze geplaatst waren en gezien er overal kleine tralies voor staan is het niet echt praktisch om ze te kuisen. Hij heeft gedweild, geveegd, stof afgenomen, nog meer gedweild, mijn ventilator gekuisd, de badkamer gekuisd en dan is hij beginnen afwassen... Ja dames echt waar, hij heeft zelfs de randjes van de plintjes gekuisd bij het dweilen :D Ik had foto's moeten nemen... Het was zo mooi :) en het was zeer ironisch gezien hij zwart is... :) De buren stonden allemaal op hun terassen naar ons te kijken: de bleekscheet en de zwarte die ramen en balkon aan het kuisen waren.. hilariteit alom :)

4 opmerkingen:

  1. hoi sofie, als je toch overweegt om die mooie frigo mee te brengen ,kan je dan die supersergio ook niet meenemen,...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. amai, super gewoon van je huisgenoot om zo mee te helpen..die mannen zijn wel zeldzaam amai, chanceke want mijn ventje is ook zo (nen nieuwe man gelijk ze nogal te veel zeggen)
    soit, ik lees dat het je daar goed af gaat, des te beter ! enne als je terug in het land zou zijn, zijt gerust, ne goeie steak moogde bij ons ook altijd komen eten, hopelijk is onze situatie tegen dan ook wat stabieler dan nu, maar hou het gewoon in je achterhoofd dat als Henegouwen roept ...heel veel liefs en we volgen je constant in je reilen en zeilen in new delhi en co hé! elly en jo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dus als we adresjes nodig hebben van hotellekes kunnen we nu bij jou terecht:-) ! alhoewel ik jo nog ni heb kunnen overtuigen van het mooi india...soit, veel liefs
    elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey nichtje,
    ja die mannen zijn zeer zeldzaam, maar het is mijn flatgenoot niet. Het is gewoon een vriend die mee hielp.. mijn flatgenoot heb ik helaas nog niet veel zien kuisen... nen echte vent he ;)

    in jaipur weet ik een zalig (en goedkoop) hotel en in delhi ben je zeer welkom in hotel Sofie :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen