dinsdag 6 oktober 2009

Sanwal Nagar, here we are!

We hebben vannacht de eerste nacht in ons nieuwe appartement doorgebracht. Ik in mijn nieuwe bed, Daniel helaas op de marmeren vloer want het tweede bed was nog niet beschikbaar… Desondanks hebben we beide super goed geslapen en het was een ware zaligheid om ALLEEN wakker te worden in een LEGE kamer met alleen je eigen spullen en om dan de woonkamer binnen te stappen en wederom alleen te zijn en in alle rust te kunnen wakker worden. Ons meubilair bestaat momenteel uit 1 bed, een ooit witte tuintafel en vier tuinstoelen. Zeer triestig, maar het heeft ons humeur niet kunnen verpesten 
We zijn deze ochtend gaan winkelen voor huisraad en voor een kleine 30 euro hebben we nu bestek, borden, tassen, potten en pannen, vuilbakken, een wcborstel, grote lepels, spatels etc. Morgen zullen we een gasvuur hebben en dan kunnen we beginnen koken!

Eén van de meubelwinkels waar we regelmatig voorbij rijden is uitverkoop aan het doen, dus we zullen daar morgen eens gaan kijken voor een goedkope sofa en een kleerkast.

Internet hebben we nog niet en dat zal nog wel een week duren dus oma en mama, begin weer niet te flippen als jullie mij bijna een week niet horen want geen internet betekent ook geen skype. Op het werk wordt dit geblokt en ik kan e rook mijn gewone mail niet nakijken. Als er iets is stuur het dan naar mijn vub adres of bel op mijn Indische nummer.

Eens we deftig geinstalleerd zijn zal ik weer een filmpje maken en op facebook zetten zodat iedereen kan meegenieten van mijn stukje Indische hemel op Indische grond ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten